Prowadzący

Mark Stein

🇬🇧 Wielka Brytania

Dyplomowany psycholog kliniczny, pracuje w Chinach rozwijając tam psychologię kliniczną oraz specjalistyczne usługi terapii psychologicznych dla populacji lokalnej i międzynarodowej. Przez 16 lat pracował w Wielkiej Brytanii w narodowej służbie zdrowia (NHS) w obszarze psychoterapii oraz klinicznej psychologii zdrowia. Dr Stein jest zarejestrowany w Brytyjskim Health and Care Professions Council, jako członek Brytyjskiego Towarzystwa Psychologicznego. Ukończył dwa 3-letnie szkolenia (core training) eksperymentalnej terapii dynamicznej Intensywnej Krótkoterminowej Psychoterapii Dynamicznej (ISTDP) z Josette ten have-de Labije oraz z Kees’em Cornelissen’em oraz Intensywnej Eksperymentalnej Psychoterapii Dynamicznej (IE-DP) z Ferruccio Ossimo. Dr Stein dodatkowo ukończył dalsze lata treningu z Josette ten Have-de Labije oraz Kees’em Cornelissen’em, stając się akredytowanym przez IEDTA nauczycielem i superwizorem ISTDP. Razem z dr Rossem Crowther-Green prowadzi certyfikowane przez IEDTA szkolenia typu core training ISTDP w Wielkiej Brytanii, jest także współzarządzającym w Brytyjskim Instytutucie Badań, Szkoleń i Praktyki ISTDP, a także gościnnym wydawcą Ad Hoc Bulletin. Dr Stein regularnie prowadzi różne szkolenia na studiach doktoranckich w zakresie psychologii klinicznej oraz uczy o eksperymentalnych psychoterapiach dynamicznych i ISTDP na różnych uniwersytetach w Wielkiej Brytanii. Dr Stein jest honorowym wykładowcą psychologii klinicznej w Instytucie Psychologii Klinicznej na Uniwersytecie Sheffield. Dr Stein organizował narodowe i międzynarodowe konferencje, także wygłaszając na nich swoje wystąpienia na temat przymierza roboczego w ISTDP i zaawansowanych umiejętności psychoterapeutycznych. Publikował prace z tego obszaru zainteresowań, a razem z Feruccio Ossimo wydał Teorię i praktykę w eksperymentalnej psychoterapii dynamicznej, opublikowaną przez wydawnictwo Karnac. Dr Stein interesuje się badaniami klinicznymi, w szczególności zajmują go badania dotyczące procesu psychoterapii. W pracy badawczej oceniał korzyści wynikające z wydłużonej sesji wstępnej, służył jako superwizor badań klinicznych na studiach doktoranckich na Uniwersytecie Sheffield, przewodniczył badaniom nad użyciem nagrań wideo w praktyce klinicznej oraz dla rozwoju zawodowego.